Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/54222
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | LOPEZ JIMENEZ JUNIOR ELIO | es_ES |
dc.contributor.author | YAGUANA DIAZ SILVIA GABRIELA | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T13:45:31Z | - |
dc.date.available | 2024-03-26T13:45:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | YAGUANA DIAZ SILVIA GABRIELA. LOPEZ JIMENEZ JUNIOR ELIO .(2024). La gamificación como estrategia para fomentar el aprendizaje en la Educación Media del Sistema Educativo Nacional. Propuesta de aplicación. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1104582331_MIL6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/54222 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | La gamificación como estrategia para fomentar el aprendizaje en la Educación Media del Sistema Educativo Nacional. Propuesta de aplicación | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.