Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/55760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVÉLEZ LEÓN ELEONOR MARÍAes_ES
dc.contributor.authorSUIN ZAPATA GINA YADIRAes_ES
dc.date.accessioned2024-04-24T21:09:14Z-
dc.date.available2024-04-24T21:09:14Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationSUIN ZAPATA GINA YADIRA. VÉLEZ LEÓN ELEONOR MARÍA.(2024). El uso del aula invertida como estrategia pedagogica para mejorar la copmprension lectura.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other2100738695_MOE6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/55760-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEl uso del aula invertida como estrategia pedagogica para mejorar la copmprension lectura.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación: Mención Orientación Educativa

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.