Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/55959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarrazueta Molina Patricioes_ES
dc.contributor.authorCAMPODONICO VILLAVICENCIO DOMENICA RAFAELAes_ES
dc.date.accessioned2024-05-09T22:13:35Z-
dc.date.available2024-05-09T22:13:35Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationCAMPODONICO VILLAVICENCIO DOMENICA RAFAELA. Barrazueta Molina Patricio .(2024). NARRATIVA VISUAL EN INSTAGRAM DE LAS MARCAS LÍDERES DE MAQUILLAJE EN ECUADOR. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0931788889_CMD3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/55959-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleNARRATIVA VISUAL EN INSTAGRAM DE LAS MARCAS LÍDERES DE MAQUILLAJE EN ECUADORes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.