Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/59305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCORONEL SALAS GABRIELA DE LAS MERCEDESes_ES
dc.contributor.authorCUENCA LOJÁN JAZMÍN PATRICIAes_ES
dc.date.accessioned2024-09-06T15:06:25Z-
dc.date.available2024-09-06T15:06:25Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationCUENCA LOJÁN JAZMÍN PATRICIA. CORONEL SALAS GABRIELA DE LAS MERCEDES.(2024). Plan de marketing digital para optimizar los canales de comunicación de la marca comercial “Jazmín Fashion”. . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1150777322_MCD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/59305-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePlan de marketing digital para optimizar los canales de comunicación de la marca comercial “Jazmín Fashion”.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister en comunicación, mención investigación y cultura digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.