Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorChicaiza Espinosa Janneth Alexandraes_ES
dc.contributor.authorBalderramo Chica Juan Antonioes_ES
dc.date.accessioned2024-09-17T16:35:49Z-
dc.date.available2024-09-17T16:35:49Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationBalderramo Chica Juan Antonio. Chicaiza Espinosa Janneth Alexandra.(2024). Asistente virtual para optimizar procesos del área de customer care de la empresa FISA. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other2147483647_IFD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68193-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleAsistente virtual para optimizar procesos del área de customer care de la empresa FISAes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Ingeniería en Tecnologías de la Información

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.