Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMARÍA ALEJANDRA LUZURIAGA VÁSQUEZes_ES
dc.contributor.authorMIRANDA CARRANZA GENESIS ANDREAes_ES
dc.date.accessioned2024-09-24T22:58:03Z-
dc.date.available2024-09-24T22:58:03Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationMIRANDA CARRANZA GENESIS ANDREA. MARÍA ALEJANDRA LUZURIAGA VÁSQUEZ.(2024). PLAN DE COMUNICACIÓN ESTRATEGICA Y MARKETING DIGITAL PARA LA EMPRESA BELLISIMA BOUTIQUE. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1724772130_TCD7es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68586-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePLAN DE COMUNICACIÓN ESTRATEGICA Y MARKETING DIGITAL PARA LA EMPRESA BELLISIMA BOUTIQUEes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Tecnología Superior En Comunicación Estratégica Y Marketing Digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.