Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorChamba Leiva Katy Maricelaes_ES
dc.contributor.authorCORDOVA OLMEDO MARTHA TALIAes_ES
dc.date.accessioned2024-09-26T15:41:02Z-
dc.date.available2024-09-26T15:41:02Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationCORDOVA OLMEDO MARTHA TALIA. Chamba Leiva Katy Maricela.(2024). Diagnostico De La Educación Inclusiva En Centros Educativos De Educación General Básica Del Cantón Catamayo, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023- 2024. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1105399149_PPP6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68670-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico De La Educación Inclusiva En Centros Educativos De Educación General Básica Del Cantón Catamayo, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023- 2024es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.