Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68961
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Burneo Sánchez Camila Isabel | es_ES |
dc.contributor.author | PARRA MORALES MARIA DOLORES | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-10-04T13:19:22Z | - |
dc.date.available | 2024-10-04T13:19:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | PARRA MORALES MARIA DOLORES. Burneo Sánchez Camila Isabel.(2024). Diagnóstico De La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2024. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1104494214_PPP6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68961 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Diagnóstico De La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2024 | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Psicopedagogía |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.