Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCOSTA RUIZ MONICA PATRICIAes_ES
dc.contributor.authorPineda Macas Priscila Briggettees_ES
dc.date.accessioned2024-10-07T13:29:29Z-
dc.date.available2024-10-07T13:29:29Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationPineda Macas Priscila Briggette. COSTA RUIZ MONICA PATRICIA.(2024). Marketing Relacional en los servicios exequiales en tiempo de crisis (distanciamiento) Caso Funeraria Ayala año 2021,. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1150005229_AED4es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69037-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleMarketing Relacional en los servicios exequiales en tiempo de crisis (distanciamiento) Caso Funeraria Ayala año 2021,es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Administración de Empresas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.