Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCosta Vera Ana Paulinaes_ES
dc.contributor.authorVINUEZA ACOSTA MELANIE SOFIAes_ES
dc.date.accessioned2024-10-15T21:22:42Z-
dc.date.available2024-10-15T21:22:42Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationVINUEZA ACOSTA MELANIE SOFIA. Costa Vera Ana Paulina.(2024). Diagnóstico De La Educación Inclusiva En Un Centro Educativo De Educación General Básica De La Ciudad De Ibarra - Provincia Imbabura, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1004547343_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69312-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnóstico De La Educación Inclusiva En Un Centro Educativo De Educación General Básica De La Ciudad De Ibarra - Provincia Imbabura, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.