Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPATRICIO BARRAZUETA MOLINAes_ES
dc.contributor.authorBUITRON UNDA LIGIA JANNETHes_ES
dc.date.accessioned2024-10-24T13:13:00Z-
dc.date.available2024-10-24T13:13:00Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationBUITRON UNDA LIGIA JANNETH. PATRICIO BARRAZUETA MOLINA .(2024). Plan de comunicación estratégica y marketing digital para la empresa MG Motors. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1716269764_TCD7es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69514-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePlan de comunicación estratégica y marketing digital para la empresa MG Motorses_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Tecnología Superior En Comunicación Estratégica Y Marketing Digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.