Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69615
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | GUTIERREZ RIOS MIRTA YOLIMA | es_ES |
dc.contributor.author | VERA CEDEÑO EMILY JACKELINE | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-10-29T21:26:02Z | - |
dc.date.available | 2024-10-29T21:26:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | VERA CEDEÑO EMILY JACKELINE. GUTIERREZ RIOS MIRTA YOLIMA.(2024). El estado del arte de la enseñanza y aprendizaje de la lectura critica en la educación remota de emergencia: rezagos, avances y desafíos . Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1104626393_MIE6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/69615 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | El estado del arte de la enseñanza y aprendizaje de la lectura critica en la educación remota de emergencia: rezagos, avances y desafíos | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Investigación en Educación |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.