Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 52761 to 52780 of 53836 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
-Use of Standard and Model based on BOK to Evaluate Professional and Occupational ProfilesQuezada Sarmiento, P.; Garbajosa, J.; Enciso Quispe, L.
25-Jul-2016Use the Internet and Facebook in ecuadorian teenagers [Uso de Internet y la Plataforma Facebook en Adolescentes Ecuatorianos]Yaguache Quichimbo, J.; Velasquez Benavides, A.
28-Jul-2015Uses of social media Facebook & Twitter by Ecuadorian radio: Management in most important social network in Ecuadorian radios in a convergence time��[Gestión de las Emisoras de Radio Nacionales de Ecuador en Facebook y Twitter: Uso de las principales Redes Sociales del medio radial en Ecuador en tiempos de convergencia]Martinez Vazquez, J.; Yaguana Romero, H.
-Using Natural Language Processing in the design of a multilingual architecture for representation of LanguageSucunuta España, M.; Riofrio Calderon, G.
2022Using Fables To Improve Writing And Critical Thinking In Efl Learners.Eva Ulehlova; Tene Orosco Samanta Camila
2018Using formative assessment to teach vocabulary and grammar in the EFL classroomCabrera Solano, Paola Alexandra; Ocampo Villacís, Carlos Rolando
2020Using learning apps as a dynamic resource to improve learning of grammar and vocabulary in EFL contextArias Córdova, María Oliva; Jiménez Guamán, Evelyn Nathaly
1-Dec-2013Using linked open data to improve the search of open educational resources for engineering studentsPiedra Pullaguari, N.; Chicaiza Espinosa, J.; Lopez Vargas, J.
2019Using online discussion forums to improve efl students writing skillsCastillo Cuesta, Luz Mercedes; Loaiza Guaman, Keven Harold
2021Using oral and written feedback to improve writingon EFL studentsMorocho Pintado, Cristina Kathalina; Castillo Granda, Helen Michelle
-Using semantic technologies and the OSU ontology for modelling context and activities in multi-sensory surveillance systemsGomez Alvarado, H.; Arias Tapia, S.
2021Using Songs to Improve English Speaking Skill of Indigenous Students at Amazon Public UniversityMorocho Pintado, Cristina Kathalina; Guaita Lagua, Zoila Clemencia
-Using telemedicine platform for the strengthening of clinical competencies [Uso de una plataforma de telemedicina para el fortalecimiento de competencias clínicas]Sinche Gutierrez, N.
2023Using Tiktok Videos To Enhance Efl Grammar Learning Among Adolescent Students.Paola Alexandra Cabrera Solano; Zaruma Aguilar Jorge Daniel
-Using tools of cloud computing for defining, planning, monitoring innovation projects and knowledge generation [Uso de herramientas de computación en la nube para definir, planificar, controlar proyectos de innovación y generación de conocimiento]Quezada Sarmiento, P.; Enciso Quispe, L.; Garbajosa, J.
2022Using Youtube Videos To Enhance Efl Speaking Skills In Adolescent Students From A Public High SchoolCabrera Solano Paola Alexandra; Vasquez Ortíz Estefania Lucrecia
2021El uso abusivo y desproporcionado de la Prisión Preventiva en los procesos penales en la ciudad de LojaJirón Encalada, María Augusta; Riascos Alulima, Cristian Andrés
2023El Uso De Genially Como Herramienta De Gamificación Para El Desarrollo De La Creatividad En Niños De 6 A 7 Años De Edad.Jefferson Fernando Camacho Muñoz; Calva Gomez Eva Mikaela
2023Uso De Herramientas T.i.c Para Mejorar La Comunicación De Los Estudiantes Con Discapacidad Intelectual Del Segundo Año De Educación Básica De La Escuela De Educación Especializada Ciudad De Loja N°2.Camila Isabel Burneo Sánchez; Llerena Samaniego Jessica Veronica
2014Uso de plantas con propiedades medicinales en la comunidad del cantón Yacuambi durante el período Julio-Diciembre 2011González Granda, Patricia Verónica; Ramírez Ruiz, Carlos Jair