Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/17861
Title: Proyecto ecoturístico y cultural Rl descanso del Inka sector Ingapirca canton Saraguro provincia de Loja
Authors: Abendaño Ortega, Freddy
Jumbo, Carlos Miguel
Pacheco, Diego fernando
Keywords: Descanso del inca-Proyecto ecoturístico
Saraguro
Arquitecto-Tesis y disertacdiones académicas
Issue Date: 2004
Citation: Jumbo Carlos Miguel, Pacheco Diego Fernando./2004).Proyecto ecoturístico y cultural Rl descanso del Inka sector Ingapirca canton Saraguro provincia de Loja(Trabajo de titulación de arquitecto).UTPL.Loja
Abstract: The present project includes the design of an ecotourism equipment in the "Inga Pirca" sector of the Saraguro canton where we find some ruins belonging to the Incas period. • The research will be a source of information for anthropological research centers, as well as a Forest with natural species of the place that constitute a great cultural and tourist. Attractive for the tourist. All this should be integrated with the "Citadel" sector where there are other ruins belonging to times prior to the arrival of the Incas.
Description: El presente proyecto comprende el diseño de un equipamiento ecoturístico en el sector "Inga Pirca" del cantón Saraguro en el cual encontramos unas ruinas pertenecientes a la época incásica • La investigación se constituirá en una fuente de información para centros de investigación antropológica, además de un bosque con especies naturales propias del lugar que se constituyen en un gran cultural y turística. atractivo para el turista. Todo esto se deberá integrar con el sector "Ciudadela" en donde se encuentran otro tipo de ruinas pertenecientes a tiempos anteriores a la llegada de los incas.
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/17861
Appears in Collections:Arquitecto

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1063572.pdf192.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.