Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/19709
Title: Diagnosis and perspectives on the english language teaching-learning process in higschools of Calvas canton
Authors: Cueva, Eugenia
Vivanco, Dunia
metadata.dc.contributor.advisor: Samaniego, Margarita
Keywords: Educacion primaria
Lengua inglesa- Enseñanza
licenciado en ciencias de la educación mención ingles- Tesis y disertaciones académicas
metadata.dc.date.available: 2017-07-10T13:00:19Z
Issue Date: 1994
Citation: Cueva Eugenia; Vivanco Dunia.(1994).Diagnosis and perspectives on the english language teaching-learning process in higschools of Calvas canton .(trabajo de titulación de Licenciado en ciencias de la educación mencion ingles).UTPL.Loja
Abstract: In order to contribute in some way to the educative development by means of the knowledge of the problematic of English language teaching - learning process in higschools of Calvas canton and a consequent planning of solving alternatives, we have aimed to carry out research, "Diagnosis and perspectives of english language teaching learning process in high schools in the Calvas canton.
Description: Con el fin de contribuir de alguna manera al desarrollo educativo a través del conocimiento de la problemática del proceso de enseñanza - aprendizaje de la lengua inglesa en las escuelas del cantón de Calvas y una consecuente planificación de alternativas de resolución, hemos querido realizar la investigación "Diagnóstico y Perspectivas de la enseñanza del idioma inglés en las escuelas secundarias del cantón Calvas.
metadata.dc.identifier.other: 1145278
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19709
metadata.dc.type: bachelorThesis
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1145278.pdf6.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.