Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFranco León Leonor Del Carmenes_ES
dc.contributor.authorGarzón Medina Alisson Dayanaes_ES
dc.date.accessioned2022-09-19T11:40:01Z-
dc.date.available2022-09-19T11:40:01Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationGarzón Medina Alisson Dayana. Franco León Leonor Del Carmen .(2022). Aula Invertida Una Estrategia De Enseñanza Para El Aprendizaje Autónomo. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other2351079864_qbd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31342-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleAula Invertida Una Estrategia De Enseñanza Para El Aprendizaje Autónomoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Químico Biológicas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.