Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/31869
Title: Análisis Del Marketing Relacional Y El Crm En La Empresa Ecuatoriana En Tiempo De Crisis Y Pandemia Del Covid 19. Caso Fybeca Año 2020 - 2021
Authors: Villarroel Borja Paola Patricia
metadata.dc.contributor.advisor: Figueroa Ruiz Juan Elicio
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
metadata.dc.date.available: 2022-09-20T11:50:57Z
Issue Date: 2022
Citation: Villarroel Borja Paola Patricia. Figueroa Ruiz Juan Elicio.(2022). Análisis Del Marketing Relacional Y El Crm En La Empresa Ecuatoriana En Tiempo De Crisis Y Pandemia Del Covid 19. Caso Fybeca Año 2020 - 2021. Universidad T?cnica Particular de Loja
Description: N/D
metadata.dc.identifier.other: 1718410796_aed3
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31869
metadata.dc.type: bachelorThesis
Appears in Collections:Titulación de Administración de Empresas



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.