Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDeisi Cecibel Yunga Godoyes_ES
dc.contributor.authorVargas Olalla Kerli Janethes_ES
dc.date.accessioned2022-10-01T12:09:36Z-
dc.date.available2022-10-01T12:09:36Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationVargas Olalla Kerli Janeth. Deisi Cecibel Yunga Godoy .(2022). Principios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica De La Escuela De Educación Básica Carmen Amelia Maldonado. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0202530382_ebd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32353-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePrincipios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica De La Escuela De Educación Básica Carmen Amelia Maldonadoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Ciencias de la Educación

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.