Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAyala Chauvin Marco Antonioes_ES
dc.contributor.authorPillalaza Montalvo Santiago Ismaeles_ES
dc.date.accessioned2022-10-04T12:01:07Z-
dc.date.available2022-10-04T12:01:07Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationPillalaza Montalvo Santiago Ismael. Ayala Chauvin Marco Antonio .(2022). Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1725621567_fmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32373-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleTiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentaleses_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.