Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ayala Chauvin Marco Antonio | es_ES |
dc.contributor.author | Pillalaza Montalvo Santiago Ismael | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-10-04T12:01:07Z | - |
dc.date.available | 2022-10-04T12:01:07Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Pillalaza Montalvo Santiago Ismael. Ayala Chauvin Marco Antonio .(2022). Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1725621567_fmd3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32373 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.