Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | José Ramón Delgado Fernández | es_ES |
dc.contributor.author | Arpi Riofrio Lucia Catalina | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T12:24:17Z | - |
dc.date.available | 2022-10-07T12:24:17Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Arpi Riofrio Lucia Catalina. José Ramón Delgado Fernández.(2022). Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1103032734_mme6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.