Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDiego Fernando Gómez Correaes_ES
dc.contributor.authorCarmen Susana Padilla Macases_ES
dc.date.accessioned2022-11-11T13:38:28Z-
dc.date.available2022-11-11T13:38:28Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationCarmen Susana Padilla Macas. Diego Fernando Gómez Correa.(2022). Calidad De Atención En Salud Del Hospital Básico 7- Bi Loja Desde La Perspectiva Del Usuario Y Diseño De Un Plan Mejora. Loja – 2022.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1102607700_mcs6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33146-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleCalidad De Atención En Salud Del Hospital Básico 7- Bi Loja Desde La Perspectiva Del Usuario Y Diseño De Un Plan Mejora. Loja – 2022.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Gestión de la Calidad y Auditoria en Salud

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.