Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorXavier Andrés Barnuevo Solises_ES
dc.contributor.authorAguilar Feijoo Luz Mariaes_ES
dc.date.accessioned2023-03-20T16:07:09Z-
dc.date.available2023-03-20T16:07:09Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationAguilar Feijoo Luz Maria. Xavier Andrés Barnuevo Solis .(2023). Estrategias Metacognitivas Para Hacer De La Lectura Un Proceso Activo En Niños De Educación General Básica.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0705350718_mil6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37152-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEstrategias Metacognitivas Para Hacer De La Lectura Un Proceso Activo En Niños De Educación General Básica.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.