Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVélez Pangay Yenny Del Carmenes_ES
dc.contributor.authorArroyo Rubio Clara Estefaníaes_ES
dc.date.accessioned2023-03-21T19:12:08Z-
dc.date.available2023-03-21T19:12:08Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationArroyo Rubio Clara Estefanía . Vélez Pangay Yenny Del Carmen .(2023). Calidad De Atención Percibida Por El Usuario En La Fase Preanalítica Del Laboratorio Clínico Del Hospital Provincial General “pablo Arturo Suárez”. Quito - 2022. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0503533119_mcs6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37194-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleCalidad De Atención Percibida Por El Usuario En La Fase Preanalítica Del Laboratorio Clínico Del Hospital Provincial General “pablo Arturo Suárez”. Quito - 2022es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Gestión de la Calidad y Auditoria en Salud

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.