Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37500
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Margoth Iriarte Solano | es_ES |
dc.contributor.author | Encalada Cueva Isabel Cristina | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-03-31T17:01:11Z | - |
dc.date.available | 2023-03-31T17:01:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Encalada Cueva Isabel Cristina. Margoth Iriarte Solano.(2023). Uso Del Genially Como Elemento Motivador En La Comprensión Lectora De Los Estudiantes De Educación Básica.. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1103799514_mil6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37500 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Uso Del Genially Como Elemento Motivador En La Comprensión Lectora De Los Estudiantes De Educación Básica. | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.