Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMargoth Iriarte Solanoes_ES
dc.contributor.authorEncalada Cueva Isabel Cristinaes_ES
dc.date.accessioned2023-03-31T17:01:11Z-
dc.date.available2023-03-31T17:01:11Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationEncalada Cueva Isabel Cristina. Margoth Iriarte Solano.(2023). Uso Del Genially Como Elemento Motivador En La Comprensión Lectora De Los Estudiantes De Educación Básica.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1103799514_mil6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37500-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleUso Del Genially Como Elemento Motivador En La Comprensión Lectora De Los Estudiantes De Educación Básica.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.