Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCarlos María Vacacela Medinaes_ES
dc.contributor.authorParedes Bonilla Gladys Erminiaes_ES
dc.date.accessioned2023-04-06T15:42:42Z-
dc.date.available2023-04-06T15:42:42Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationParedes Bonilla Gladys Erminia. Carlos María Vacacela Medina.(2023). Mediación De La Comprensión Lectora En La Etapa Juvenil Como Estrategia Pedagógica. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0200996452_mli6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37714-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleMediación De La Comprensión Lectora En La Etapa Juvenil Como Estrategia Pedagógicaes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister En Literatura Con Mención En Literatura Infantil Y Juvenil

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.