Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/37714
Title: | Mediación De La Comprensión Lectora En La Etapa Juvenil Como Estrategia Pedagógica |
Authors: | Paredes Bonilla Gladys Erminia |
metadata.dc.contributor.advisor: | Carlos María Vacacela Medina |
Keywords: | Ecuador. Tesis digital. |
metadata.dc.date.available: | 2023-04-06T15:42:42Z |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Paredes Bonilla Gladys Erminia. Carlos María Vacacela Medina.(2023). Mediación De La Comprensión Lectora En La Etapa Juvenil Como Estrategia Pedagógica. Universidad T?cnica Particular de Loja |
Description: | N/D |
metadata.dc.identifier.other: | 0200996452_mli6 |
URI: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37714 |
metadata.dc.type: | masterThesis |
Appears in Collections: | Magister En Literatura Con Mención En Literatura Infantil Y Juvenil |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.