Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38999
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Víctor Eduardo Chininin Campoverde | es_ES |
dc.contributor.author | Balseca Caluna Dolores Isabel | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-09-06T13:04:12Z | - |
dc.date.available | 2023-09-06T13:04:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Balseca Caluna Dolores Isabel. Víctor Eduardo Chininin Campoverde .(2023). El Uso De Los Juegos Interactivos : Kahoot Y Quizziz, Para Mejorar La Comprensión Lectora En Los Estudiantes De Octavo Año De La Ciudad De Guayaquil. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1600352841_mil6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38999 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | El Uso De Los Juegos Interactivos : Kahoot Y Quizziz, Para Mejorar La Comprensión Lectora En Los Estudiantes De Octavo Año De La Ciudad De Guayaquil | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.