Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/50681
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Osler Querubin Valarezo Marín | es_ES |
dc.contributor.author | Montaño Tinoco Diego Patricio | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-09-26T13:49:20Z | - |
dc.date.available | 2023-09-26T13:49:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Montaño Tinoco Diego Patricio. Osler Querubin Valarezo Marín.(2023). El Software Geogebra Como Herramienta Dinamizadora Para Generar Aprendizajes Significativos En La Enseñanza De Las Secciones Cónicas. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1104742240_mme6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/50681 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | El Software Geogebra Como Herramienta Dinamizadora Para Generar Aprendizajes Significativos En La Enseñanza De Las Secciones Cónicas | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.