Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51251
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Anuar Antonio Villalba Villadiego | es_ES |
dc.contributor.author | Diaz Tipan Norma Pilar | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T21:00:57Z | - |
dc.date.available | 2023-10-03T21:00:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Diaz Tipan Norma Pilar. Anuar Antonio Villalba Villadiego.(2023). Efecto Del Aula Invertida En El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Décimo De Educación General Básica En Cuanto Al Aprendizaje De Sistema De Ecuaciones Lineales . Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1719637942_mme6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51251 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Efecto Del Aula Invertida En El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Décimo De Educación General Básica En Cuanto Al Aprendizaje De Sistema De Ecuaciones Lineales | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.