Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAnuar Antonio Villalba Villadiegoes_ES
dc.contributor.authorDiaz Tipan Norma Pilares_ES
dc.date.accessioned2023-10-03T21:00:57Z-
dc.date.available2023-10-03T21:00:57Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationDiaz Tipan Norma Pilar. Anuar Antonio Villalba Villadiego.(2023). Efecto Del Aula Invertida En El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Décimo De Educación General Básica En Cuanto Al Aprendizaje De Sistema De Ecuaciones Lineales . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1719637942_mme6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51251-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEfecto Del Aula Invertida En El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Décimo De Educación General Básica En Cuanto Al Aprendizaje De Sistema De Ecuaciones Linealeses_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.