Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCesar William Granda Lazoes_ES
dc.contributor.authorAmores Rivas Jorge Andréses_ES
dc.date.accessioned2023-10-10T13:15:04Z-
dc.date.available2023-10-10T13:15:04Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationAmores Rivas Jorge Andrés. Cesar William Granda Lazo.(2023). Empleo De La Gamificación Como Metodología De Enseñanza-aprendizaje De Vectores En El Plano En El Segundo Año De Bachillerato De La Sección Nocturna Del Colegio De Bachillerato “marcabelí”. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0704864172_mme6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51463-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEmpleo De La Gamificación Como Metodología De Enseñanza-aprendizaje De Vectores En El Plano En El Segundo Año De Bachillerato De La Sección Nocturna Del Colegio De Bachillerato “marcabelí”es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.