Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51586
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | María Del Rosario Requena Vivanco | es_ES |
dc.contributor.author | Guaman Campo Diana Paola | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-10-11T15:05:18Z | - |
dc.date.available | 2023-10-11T15:05:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Guaman Campo Diana Paola. María Del Rosario Requena Vivanco.(2023). Pixton Como Narrativa Digital Para Fortalecer El Aprendizaje Significativo En Estudiantes Del Primer Año De Bachillerato De La Unidad Educativa Isaac Jesús Barrera En La Ciudad De Otavalo Año Lectivo 2022-2023.. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1050146412_lld6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51586 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Pixton Como Narrativa Digital Para Fortalecer El Aprendizaje Significativo En Estudiantes Del Primer Año De Bachillerato De La Unidad Educativa Isaac Jesús Barrera En La Ciudad De Otavalo Año Lectivo 2022-2023. | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Licenciado en Ciencias de la Educación mención Lengua y Literatura |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.