Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMyriam Irlanda Arteaga Marines_ES
dc.contributor.authorMaisanchi Monge Damian Andreses_ES
dc.date.accessioned2023-10-13T14:47:55Z-
dc.date.available2023-10-13T14:47:55Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationMaisanchi Monge Damian Andres. Myriam Irlanda Arteaga Marin.(2023). Influencia De La Plataforma Khan Academy Como Agente Lúdico En El Aprendizaje De Las Matemáticas. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0503191348_mme6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51636-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleInfluencia De La Plataforma Khan Academy Como Agente Lúdico En El Aprendizaje De Las Matemáticases_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.