Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51962
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Alicia Judith Unda Costa | es_ES |
dc.contributor.author | Gordon Salazar Yadira Elizabeth | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T15:35:12Z | - |
dc.date.available | 2023-11-14T15:35:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Gordon Salazar Yadira Elizabeth. Alicia Judith Unda Costa.(2023). Prácticas Inclusivas Y Su Incidencia En El Aprendizaje Sostenible Observado En La Praxis Profesional De Los Docentes De Educación Infantil. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 0401256797_eid3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51962 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Prácticas Inclusivas Y Su Incidencia En El Aprendizaje Sostenible Observado En La Praxis Profesional De Los Docentes De Educación Infantil | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Ciencias de la Educación Mención Educación Infantil |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.