Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPardo Taday Patricio Eugenioes_ES
dc.contributor.authorIDROVO NEIRA MARÍA BELÉNes_ES
dc.date.accessioned2024-03-15T15:52:02Z-
dc.date.available2024-03-15T15:52:02Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationIDROVO NEIRA MARÍA BELÉN. Pardo Taday Patricio Eugenio.(2024). Diagnostico Del Proceson De Educación Inclusiva En Un Centro Educativo Particular De La Cuidad De Cuenca De Educación General Basica, Desde La Prespectiva De Padres De Familia Y Educadores, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0104439765_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52603-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico Del Proceson De Educación Inclusiva En Un Centro Educativo Particular De La Cuidad De Cuenca De Educación General Basica, Desde La Prespectiva De Padres De Familia Y Educadores, Año 2023es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.