Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68308
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | GRANDA LAZO CÉSAR WILLAM | es_ES |
dc.contributor.author | SARCHE MIER YOJANA ISABEL | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-09-19T13:43:58Z | - |
dc.date.available | 2024-09-19T13:43:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | SARCHE MIER YOJANA ISABEL. GRANDA LAZO CÉSAR WILLAM .(2024). La Gamificación como estrategia de aprendizaje de los casos de Factorización de Polinomios en el Noveno Año EGB.. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1719827329_MME6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68308 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | La Gamificación como estrategia de aprendizaje de los casos de Factorización de Polinomios en el Noveno Año EGB. | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.