Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBurneo Sánchez Camila Isabeles_ES
dc.contributor.authorSALAZAR VELASQUEZ LOURDES FABIOLAes_ES
dc.date.accessioned2024-10-01T16:12:15Z-
dc.date.available2024-10-01T16:12:15Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationSALAZAR VELASQUEZ LOURDES FABIOLA. Burneo Sánchez Camila Isabel.(2024). Diagnóstico En La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, De La Ciudad De Quito, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Años 2023 Y 2024. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1720201241_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68855-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnóstico En La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, De La Ciudad De Quito, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Años 2023 Y 2024es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.