Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68855
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Burneo Sánchez Camila Isabel | es_ES |
dc.contributor.author | SALAZAR VELASQUEZ LOURDES FABIOLA | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T16:12:15Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T16:12:15Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | SALAZAR VELASQUEZ LOURDES FABIOLA. Burneo Sánchez Camila Isabel.(2024). Diagnóstico En La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, De La Ciudad De Quito, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Años 2023 Y 2024. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1720201241_PPD6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68855 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Diagnóstico En La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, De La Ciudad De Quito, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Años 2023 Y 2024 | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Psicopedagogía |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.