Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68855
Title: Diagnóstico En La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, De La Ciudad De Quito, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Años 2023 Y 2024
Authors: Burneo Sánchez Camila Isabel
SALAZAR VELASQUEZ LOURDES FABIOLA
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
Issue Date: 2024
Citation: SALAZAR VELASQUEZ LOURDES FABIOLA. Burneo Sánchez Camila Isabel.(2024). Diagnóstico En La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Básica, De La Ciudad De Quito, Desde La Perspectiva De Docentes Y Padres De Familia, Años 2023 Y 2024. Universidad T?cnica Particular de Loja
Description: N/D
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68855
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.