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Title: Plan de comunicación 360 para Gobernación Carchi durante el periodo 2021 - 2022
Authors: Paladines Galarza, Fanny Yolanda
Enríquez Tatés, Wilson Oswaldo
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
Issue Date: 2021
Citation: Enríquez Tatés, W. O. Paladines Galarza, F. Y. (2021) Plan de comunicación 360 para Gobernación Carchi durante el periodo 2021 - 2022 [Tesis de Posgrado, Universidad Técnica Particular de Loja]. Repositorio Institucional. https://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/29243
Abstract: Abstract: This degree work consists of the development of a "360 Strategic Communication Plan for the Government of Carchi in the period 2021-2022", in the province of Carchi. Public and political institution that articulates in the territory the programs and projects of the National Government. The research is focused on diagnosing the communicational needs of the institution regarding: "Communication 360", "Public Relations", "Political Communication", "Inbound Marketing" and "Web Positioning", through interviews, surveys of internal audiences and external, service users, representatives of social organizations. An analysis of the information produced by the government will be carried out regarding the execution of its competence as an articulating institution, to demonstrate the consistency and scope of the information and the impact it has on the institutional image. The 360 Strategic Communication Plan will respond to the effective strategies and actions of the authorities to strengthen the institutional image, through the production of communication products and appropriate content that keep the public informed.
Description: Resumen: El presente trabajo de titulación consiste en el desarrollo de un Plan de Comunicación Estratégica 360 para Gobernación de Carchi en el periodo 2021-2022 , en la provincia de Carchi. Institución pública y política que articula en territorio los programas y proyectos del Gobierno Nacional. La investigación está enfocada a diagnosticar las necesidades comunicacionales de la institución respecto a: Comunicación 360 , Relaciones Públicas , Comunicación Política , Inbound Marketing y Posicionamiento Web , a través de entrevistas, encuestas a los públicos internos y externos, usuarios de los servicios, representantes de organizaciones sociales. Se realizará un análisis de la información que produce gobernación respecto a la ejecución de su competencia como institución articuladora, para evidenciar la consistencia y alcance de la información y el impacto que esta tiene en la imagen institucional. El Plan de Comunicación Estratégica en 360 responderá a las estrategias y acciones efectivas de las autoridades para el fortalecimiento de la imagen institucional, mediante la producción de productos comunicacionales y contenidos adecuados que mantengan informados a los públicos.
URI: https://bibliotecautpl.utpl.edu.ec/cgi-bin/abnetclwo?ACC=DOSEARCH&xsqf99=127791.TITN.
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