Browsing by Subject Enseñanza aprendizaje

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 250 to 269 of 270 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Teachers and students perceptions of teaching English in small clases in EcuadorSalcedo Viteri, Karina Soledad; Torres Dután, Martha Eulalia
2015Teachers and students´ perceptions of teaching English in small classes in EcuadorVargas Saritama, Alba Bitalina; Grossenbacher, André Cosmos
2022Techniques to teach English as a Foreign Language to children that suffer Attention Deficit Hyperactivity Disorder ADHD focused on speaking skillSalcedo Viteri, Karina Soledad; Manzanares Ordóñez, Yulisa Liset
2021The effectiveness of Microblogging to improve English Writing Skills among EFL learners during the pandemicCabrera Solano, Paola Alexandra; Gómez González, Marcela Tatiana
2022The impact of using Information and Communication Technologies to develop speaking skills in Ecuadorian English learners during the COVID19 pandemicGonzález Torres, Paúl Fernando; Quezada Chuquirima, Tatiana Lucia
2021The influence of independent learning strategies on the development of English writing skills on 15 to 17 yearold studentsGonzález Torres, Paúl Fernando; Naranjo Lozada, Monica Raquel
2022The influence of videos in the acquisition of listening skills in a private high schoolParedes Zúñiga, Fabián Marcelo; Sauca Salinas, Tatiana Lizbeth
2022The lack of practicing the speaking and listening skills in the EFL classrooms and its effecton students oral productionPinza Tapia, Eliana Ivanova; Calva Jiménez, Pedro Geovanny
2021The use of Google Classroom to enhance writing skills among EFL learnersGonzález Torres, Paúl Fernando; Valladolid Jumbo, Jenny Piedad
2022The use of the roleplay teaching techniques to improve students speaking skillsCastillo Cuesta, Luz Mercedes; Reyes Varela, Lizbeth Nathaly
2022El trabajo colaborativo como estrategia didáctica para fomentar la práctica de valores humanos en los estudiantes de educación básicaCuenca Jiménez, Roberto Carlos; Fiallos Alulema, Martha Rosalí
2022Trabajo de sistematización de las actividades desarrolladas en el proceso de enseñanza aprendizaje en las practicas docentes realizado en la institución educativa particular Corazón de María de la ciudad de Cuenca provincia del Azuay Ecuador periodo lectivo 20181019Ocampo Ocampo, Fernando Miguel; González Tenesaca, Digna Teresa
2022Trabajo par ser publicado en revistaGonzález Malla , Eduardo Francisco; Hermida Giler, Dayana Karina
2021Use of motivational stories and videos to enhance EFL students writing skills through FacebookVargas Saritama, Alba Bitalina; Guamán Condoy, Erich Gonzalo
2022Uso de aplicaciones móviles como recurso de apoyo en el aula para motivar el aprendizajeAndrade Vargas, Lucy Deyanira; Cuenca Díaz, Verónica Elizabeth
2022Uso de herramientas TIC para el fomento de la lectura de textos literariosMier Sanmartín, Aura Catalina; Coronel González, Diana Balbina
2022El Uso de las Tic Herramientas Web 20 y su influencia en el desempeño académico de los estudiantes de Noveno de Educación General Básica de la Institución Educativa Nacional Andrés Bello año lectivo 2021 2022Arteaga Marín, Myriam Irlanda; Suárez Correa, Carlos Omar
2022El uso de WhatsApp como recurso educativo y su influencia en la comprensión lectora de los estudiantes de básicaJaramillo Serrano, Fabián Augusto; Boza Villafuerte, Yelitza Angélica
2022Uso del diario de emociones como estrategia educativa para estimular la inteligencia emocional de los estudiantes de 8vo EGBReal Deus, José Eulogio; Carrera Rosero, Sofía Monserrate
2022El uso del TikTok como medio para el cuidado del medioambiente en los estudiantes de décimo grado de Educación General BásicaLara Nera, Fanny Mónica; Montaño Espinosa, Gabriela Soledad