Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/12776
Title: Plan estratégico de fidelización de clientes Movistar del 2014
Authors: Guzmán Perugachi, Karla Paulina
metadata.dc.contributor.advisor: Yépez Crow, Hugo Santiago
Keywords: Administración de empresas
Gestion estsratégica
Atención al cliente
Magister en gestión empresarial- Tesis y disertaciones académicas
metadata.dc.date.available: 2015-07-20
Issue Date: 2015
Citation: Guzmán Perugachi Karla Paulina.(2015),Plan estratégico de fidelización de clientes Movistar del 2014 .(trabajo de fin de titulación de maestría en gestion empresarial).Quito
Abstract: This document is intended to implement new customer catchment and retention strategies, focusing on those that generate higher revenues to the company and represent less operating expenses. With the support and training of aftersales channels who keep direct contact with the client and should know how to carry out their requirements at record time, for their own satisfaction in order to gain their loyalty to the company Movistar. We consider that a satisfied customer is looking for acquiring more products and value added services to your account and company, generating higher sales of products and services offered by the cell phone company Telefónica Movistar from Ecuador.
Description: El presente documento tiene la como finalidad implementar nuevas estrategias de retención y captación de clientes, enfocado a los que generan mayores ingresos a la compañía y representan menos gastos operativos. Con el apoyo y capacitación de los canales posventas quienes son los mantienen contacto directo con el cliente y deben saber cómo cumplir sus requerimientos en tiempos record, para satisfacción del mismo y como consecuencia ganar su fidelidad con la empresa Movistar. Debemos considerar que un cliente satisfecho busca adquirir más productos y servicios de valor agregado a su cuenta y de la compañía, lo que genera mayor venta de los productos y servicios que ofrece la empresa de telefonía celular Telefónica Movistar división Ecuador.
metadata.dc.identifier.other: 1161370
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/12776
metadata.dc.language: spa
metadata.dc.type: masterThesis
Appears in Collections:Magíster en Gestión Empresarial

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guzman_Perugachi_Karla_Paulina.pdf4.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools