Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19649
Title: How teachers pedagogical and scientific preparation affect students english achievement at Loja''s night high schools colección cuarto creciente
Authors: Burneo, Magdalena
Saraguro Tacuri, Maria Magdalena
Guaycha Sandoya, Jenny del Rosario
Keywords: Escuelas nocturnas-- -Inglés
Ingles Basico.
Pedagogía.
Licenciado en ciencias de la educación mención inglés-- -Tesis y disertaciones académicas
Issue Date: 1993
Citation: Saraguro Tacuri, Maria Magdalena . Guaycha Sandoya, Jenny del Rosario (1993). How teachers pedagogical and scientific preparation affect students english achievement at Loja''s night high schools colección cuarto creciente . (Trabajo de Titulación de Licenciado en ciencias de la educación mención inglés ). UTPL, Loja
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19649
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1037629.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.