Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/32446
Title: Efecto De La Clase Invertida Como Estrategia De Enseñanza-aprendizaje Del Teorema De Thales En Estudiantes De Básica Superior.
Authors: Jaramillo Abad Jorge Wilson
metadata.dc.contributor.advisor: Luis Alberto Cuenca Macas
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
metadata.dc.date.available: 2022-10-04T19:37:21Z
Issue Date: 2022
Citation: Jaramillo Abad Jorge Wilson. Luis Alberto Cuenca Macas.(2022). Efecto De La Clase Invertida Como Estrategia De Enseñanza-aprendizaje Del Teorema De Thales En Estudiantes De Básica Superior.. Universidad T?cnica Particular de Loja
Description: N/D
metadata.dc.identifier.other: 1900627470_mme6
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32446
metadata.dc.type: masterThesis
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.