Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLuis Alberto Cuenca Macases_ES
dc.contributor.authorJaramillo Abad Jorge Wilsones_ES
dc.date.accessioned2022-10-05T12:18:16Z-
dc.date.available2022-10-05T12:18:16Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationJaramillo Abad Jorge Wilson. Luis Alberto Cuenca Macas.(2022). Efecto De La Clase Invertida Como Estrategia De Enseñanza-aprendizaje Del Teorema De Thales En Estudiantes De Básica Superior.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1900627470_mme6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32461-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEfecto De La Clase Invertida Como Estrategia De Enseñanza-aprendizaje Del Teorema De Thales En Estudiantes De Básica Superior.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.