Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32461
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Luis Alberto Cuenca Macas | es_ES |
dc.contributor.author | Jaramillo Abad Jorge Wilson | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-10-05T12:18:16Z | - |
dc.date.available | 2022-10-05T12:18:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Jaramillo Abad Jorge Wilson. Luis Alberto Cuenca Macas.(2022). Efecto De La Clase Invertida Como Estrategia De Enseñanza-aprendizaje Del Teorema De Thales En Estudiantes De Básica Superior.. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1900627470_mme6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32461 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Efecto De La Clase Invertida Como Estrategia De Enseñanza-aprendizaje Del Teorema De Thales En Estudiantes De Básica Superior. | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.