Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528
Title: Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato
Authors: José Ramón Delgado Fernández
Arpi Riofrio Lucia Catalina
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
Issue Date: 2022
Citation: Arpi Riofrio Lucia Catalina. José Ramón Delgado Fernández.(2022). Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato. Universidad T?cnica Particular de Loja
Description: N/D
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.