Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/32528
Title: | Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato |
Authors: | Arpi Riofrio Lucia Catalina |
metadata.dc.contributor.advisor: | José Ramón Delgado Fernández |
Keywords: | Ecuador. Tesis digital. |
metadata.dc.date.available: | 2022-10-07T12:24:17Z |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Arpi Riofrio Lucia Catalina. José Ramón Delgado Fernández.(2022). Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato. Universidad T?cnica Particular de Loja |
Description: | N/D |
metadata.dc.identifier.other: | 1103032734_mme6 |
URI: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528 |
metadata.dc.type: | masterThesis |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.