Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528
Title: | Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato |
Authors: | José Ramón Delgado Fernández Arpi Riofrio Lucia Catalina |
Keywords: | Ecuador. Tesis digital. |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Arpi Riofrio Lucia Catalina. José Ramón Delgado Fernández.(2022). Aula Invertida Como Estrategia De Enseñanza – Aprendizaje En Trigonometría Y Su Incidenciaen El Rendimiento Académico De Los Estudiantes De Segundo Año De Bachillerato. Universidad T?cnica Particular de Loja |
Description: | N/D |
URI: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32528 |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.