Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33273
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Carlos María Vacacela Medina | es_ES |
dc.contributor.author | Robles Córdoba Bertha Victoria | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T13:00:25Z | - |
dc.date.available | 2022-12-02T13:00:25Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Robles Córdoba Bertha Victoria. Carlos María Vacacela Medina.(2022). El Lenguaje De Señas Como Elemento Inclusivo Para La Enseñanza En El Área De Lengua Y Literatura. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1718973934_lld3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33273 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | El Lenguaje De Señas Como Elemento Inclusivo Para La Enseñanza En El Área De Lengua Y Literatura | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Licenciado en Ciencias de la Educación mención Lengua y Literatura |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.