Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCarlos María Vacacela Medinaes_ES
dc.contributor.authorRobles Córdoba Bertha Victoriaes_ES
dc.date.accessioned2022-12-02T13:00:25Z-
dc.date.available2022-12-02T13:00:25Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationRobles Córdoba Bertha Victoria. Carlos María Vacacela Medina.(2022). El Lenguaje De Señas Como Elemento Inclusivo Para La Enseñanza En El Área De Lengua Y Literatura. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1718973934_lld3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33273-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEl Lenguaje De Señas Como Elemento Inclusivo Para La Enseñanza En El Área De Lengua Y Literaturaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Lengua y Literatura

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.