Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/37714
Title: Mediación De La Comprensión Lectora En La Etapa Juvenil Como Estrategia Pedagógica
Authors: Paredes Bonilla Gladys Erminia
metadata.dc.contributor.advisor: Carlos María Vacacela Medina
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
metadata.dc.date.available: 2023-04-06T15:42:42Z
Issue Date: 2023
Citation: Paredes Bonilla Gladys Erminia. Carlos María Vacacela Medina.(2023). Mediación De La Comprensión Lectora En La Etapa Juvenil Como Estrategia Pedagógica. Universidad T?cnica Particular de Loja
Description: N/D
metadata.dc.identifier.other: 0200996452_mli6
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37714
metadata.dc.type: masterThesis
Appears in Collections:Magister En Literatura Con Mención En Literatura Infantil Y Juvenil



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.