Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/4375
Título : An EFL Student case study on Content Based English Teaching –TEFL program portfolio
Autor : Iber, George
Miño Andrade, María Lorena
Palabras clave : Ingles-enseñanza
Educación - Investigación
Educación Superior
Maestría en enseñanza de Inglés como lengua extranjera - Tesis
Fecha de publicación : 2012
Citación : Miño Andrade, María Lorena (2012). An EFL Student case study on Content Based English Teaching –TEFL program portfolio (Tesis de Magister en enseñanza de Inglés como lengua extranjera)UTPL, Quito. 105
Descripción : This thesis describes Content-based instruction as a useful approach to language instruction that focuses on teaching English language at the same time as teaching subject matter classes. The purpose of this study was to determine the benefits and the drawbacks of Content-based instruction as well as the different types of Content-based instruction in order to integrate better the reading, writing, listening, and speaking English language skills required for academic success. This paper also demonstrates the application of NCATE/TESOL teacher education standards in this master´s program as a way to train English teachers to provide students with quality instruction.
URI : http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/4375
Aparece en las colecciones: Maestría en Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Mino Andrade Maria Lorena.pdf8.41 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.