Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/67823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGUANOQUIZA CANDO WILSON ELIASes_ES
dc.contributor.authorJARAMILLO MACIAS MARIA AUXILIADORAes_ES
dc.date.accessioned2024-09-09T14:30:21Z-
dc.date.available2024-09-09T14:30:21Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationJARAMILLO MACIAS MARIA AUXILIADORA. GUANOQUIZA CANDO WILSON ELIAS.(2024). Clase invertida como estrategia de Enseñanza-Aprendizaje de la Matematica. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1719575670_MME6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/67823-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleClase invertida como estrategia de Enseñanza-Aprendizaje de la Matematicaes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.