Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68719
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | GUANOQUIZA CANDO WILSON ELIAS | es_ES |
dc.contributor.author | BUSTAMANTE BUSTAMANTE JINSSON JORGE | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-09-27T14:25:02Z | - |
dc.date.available | 2024-09-27T14:25:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | BUSTAMANTE BUSTAMANTE JINSSON JORGE. GUANOQUIZA CANDO WILSON ELIAS.(2024). Clase invertida como estrategia de Enseñanza-Aprendizaje de la Matematica. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1150761714_MME6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/68719 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Clase invertida como estrategia de Enseñanza-Aprendizaje de la Matematica | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Enseñanza de la Matemática |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.