Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/9271
Título : Factors that affect the English language teaching-learning process in Ecuadorian Public high schools
Autor : Burneo Burneo, Rosario María
Ramírez Aguilar, Mónica Viviana
Palabras clave : Educación secundaria
Lengua inglesa - Enseñanza
Inglés - Métodos de enseñanza
Lenguaje y lenguas - Enseñanza
Ciencias de la educación - Inglés - Disertaciones académicas
Fecha de publicación : 2014
Citación : Ramírez Aguilar, Mónica Viviana. (2014). Factors that affect the English language teaching-learning process in Ecuadorian Public high schools. (Trabajo de fin de titulación de Licenciado en Ciencias de la Educación Mención Inglés). UTPL, Santa Rosa. 84 pp.
Descripción : This research is concerned with “Factors that affect the English language teaching-learning process in Ecuadorian public high schools” and its purpose is to identify and analyze main factors that influence the English language teaching-learning process. The research was carried out in five public high schools in Santa Rosa, near the city of Machala, Ecuador. The participants were fifteen English teachers who were interviewed and observed during the teaching process. Also, fifteen students participated in this research.
URI : http:/dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/9271
ISSN : 1141433
Aparece en las colecciones: Licenciado en Ciencias de la Educación mención Inglés

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Ramirez_Aguilar_Monica_Viviana.pdf1 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.